Rodičovský zármutek - Strana 170-180

2. září 2011 v 14:26 | Keta
Tak, dnes oficiálně začala má cesta ke zkáze...
...a Mufasova nejspíš taky :DD

Překlad by me


 

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 lvicek99 ♥ tvé věrné SB ♥ lvicek99 ♥ tvé věrné SB ♥ | Web | 2. září 2011 v 14:45 | Reagovat

Nechápu Uru, proč ho furt přesvědčuje, že Mufasa za nic nemůže O.o stejně to není pravda a stejně ho nepřesvědčí. A Sarabi taky...a proč se Urur tak diví, že Scar nepřišel na korunovaci Mufasy. Já bych taky nepřišla, kdyby mi udělal to, co Scarovi

2 Nala Nala | 2. září 2011 v 17:08 | Reagovat

[1]: Ale prosímtě, měj dobrou motivaci! Na konci stejně Scar a Zira budou vládci. ;)

3 lvicek99 ♥ tvé věrné SB ♥ lvicek99 ♥ tvé věrné SB ♥ | Web | 2. září 2011 v 18:42 | Reagovat

[2]: Jo, ale pak se vrátí Simba a zabije Scara...

4 Sarafína Sarafína | Web | 2. září 2011 v 19:44 | Reagovat

Uru je skvělá, mám ji docela ráda :-D. A chudák Zira a Scar, že jim zemřel syn...

5 Casion twoje SBéééééééčko!!! Casion twoje SBéééééééčko!!! | Web | 2. září 2011 v 21:13 | Reagovat

jj fakt škoda toho mŕtveho levíčata...

6 Jezzie Jezzie | 2. září 2011 v 22:18 | Reagovat

Jé, malá Azra mi připomíná Morrigan ze hry Dran Age, ty oční stíny a tak. :D Zajímalo by mě, jak by se příběh vyvynul, kdyby to druhé lvíče přežilo.. Jak by vypadalo, jak by se jmenovalo a další věci, které s tím souvisejí. To se ale bohužel nedozvíme.. :/  xD

7 Lai Lai | E-mail | Web | 3. září 2011 v 12:58 | Reagovat

"Zlobu proti Mufasovi"? To je ale divná formulace... :D

Pokud jde o Taku, samozřejmě s ním soucítím. To je opravdu nepříjemná situace, přijít o jedno dítě, zatím co druhé žije... neboť to pro přeživší lvíče může mít neblahé následky v té podobě, že se bude zájem rodičů orientován výlučně na tragédii a nic jiného.

8 Lai Lai | E-mail | Web | 3. září 2011 v 13:18 | Reagovat

- Budiž, v tomto s Tebou souhlasím (jak bych také mohla jinak, je to i má víra).
Ale co kdyby boj prostě v dané situaci nebyl chybou? Říkáš, že je správné mlčky se podrobovat něčemu, s čím nesouhlasíme? Jak již jsem podotkla - copak není lepší zemřít v boji proti tomu, kvůli čemu trpíme, než dále žít v utrpení?
- Protože nenávist vzniká z lásky.
Z neopětované lásky vzniká nenávist, ze zmařilé lásky vzniká nenávist, z lásky k sama sobě vzniká nenávist k těm, kteří nám ublížili... Copak existuje silnější motivace k boji než právě láska?
- Ale podle mne JSOU rozenými vůdci. Kdyby nebyli, stěží by se dokázali udržet na vůdcovské posici, být milováni, následováni a podporováni.
- Co dělá dobro dobrem? Přece naše přesvědčení o tom, že jednáme správně a v souladu s naším nejlepším svědomím.
- Ale ovšem, mnoho věcí... o světě, o úloze člověka v něm, o úloze našeho Vůdce...
A tím "výmyslem" to míníš jak? "Výmysl" je něco, co se zakládá na nepravdě, o níž je daný člověk sám přesvědčen, že? Pak Prozřetelnost zcela jistě "výmyslem" není, neboť náš Vůdce v její bytí přesvědčen jednoznačně byl.
- Také mám ten pocit. Ovšem problém netkví v tom, že bych Tě nedokázala pochopit, nýbrž v tom, že to pochopení mě děsí a proto si jej nechci připouštět.
Jak víš, že se toho někde hluboko v útrobách mysli neděsím? xD
- Věru ne, není to k přečtení. Podařilo se mi to přelouskat jen s využitím všech svých překladatelských schopností :-D

Na okraj tématu: před chvílí jsem diskutovala o naší předlouhé disputaci se svým otcem, který si ji (bez mého vědomí) přečetl - pochválil Tě, že prý máš promyšlené argumenty, že umíš pracovat s informacemi a že vhodně používáš formulace xD

Mno a mimochodem, když už se ptám - máš pořád ještě zapnutou funkci ohlášení novžých komentářů na blogu e-mailem?

9 Lai Lai | E-mail | Web | 3. září 2011 v 13:19 | Reagovat

[8]: *Oprava - nových.

[7]: *Oprava - orientovat

10 ♣Alča♣ ♣Alča♣ | Web | 3. září 2011 v 17:07 | Reagovat

super bloček :-)

11 Wolfo/Werwolfo Wolfo/Werwolfo | Web | 3. září 2011 v 17:29 | Reagovat

[6]:myslím že kdyby to lvíče přežilo mělo by barvu jako má uru al jinak by asi vypadalo jako azra ;-)

12 Lai Lai | E-mail | Web | 5. září 2011 v 16:09 | Reagovat

- To se ovšem živočišnému instinktu (Tebou opěvovaného co ideální vzor chování) příčí! Není přirozené dobrovolně trpět. Žádné zvíře dobrovolně netrpí.
- Každý z nich má ale i přes to všechno pár věrných... například Scar měl Ziru a její část smečky, tuto část pak měla i Zira. Myslím tím tu část, která zemřela v závěrečném boji za ni.
(A pokud jde o Scara a hyeny - ty loajální nebyly nikdy, možná pouze věrné - ale i tak na své modle spatřovaly chyby).
- Ale kdo určujeme, zda konáme dobro či zlo? Přece my. Vnímání dobra a zla je individuální, subjektivní. Když zachráníš kořist před lovcem, dobrý čin z toho dělá Tvé přesvědčení, že tím pomáháš kořisti; zlý čin u toho dělá, že upíráš potravu lovci.
Myslila jsem to tak, že "nepravda" je, když tvrdíš něco, o čem sama víš, že to pravda není. Pokud bys byla přesvědčena v pravdivost toho, co říkáš, nemohla by to být nepravda.
Ale jdi, já a křesťan? To je směšné! Mám proti křesťanství ostré výhrady.
Prozřetelnost je to, co by mohlo být považována za formu vyšší moci. Více méně to, co určuje osud, naši úlohu v životě, naši hodnotu. Vědění.
- Ale ano, vím to.

- Na okraj tématu: proč jsme Tě vyděsila a čím?
- Jen tak mě to napadlo :-D

13 Džena Džena | 23. prosince 2011 v 21:12 | Reagovat

ta arza je cely tato :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama